Christmastime

0kommentarer

Kom hem från Jens för en stund sen, grymt skönt för mina stela och ömma muskler att cykla en halvtimme. Ganska nöjd över att jag nästan klarade av att cykla hela mördarbacken upp trots att jag är sjuk! HEHE. Snart blir det middag, bulgur och kassler! Efter det ska jag städa mitt rum lite och ladda ner en mammavänlig film. Patrik ska nämligen se fotboll med några kompisar nere i TV-rummet så mamma ska se film med mig i mitt rum! Mysigt :D 

Nu har jag och Jens börjat kolla seriöst på resor. Vi vill helst till Grekland. Om vi inte hittar någon perfekt resa dit så tar vi det bästa vi hittar till något annat ställe, t.ex. Bulgarien eller Spanien. Vill helst ha all inclusive så man slipper tänka på matpengengar, skulle vara otroligt skönt. Dessutom tjänar man ju på det om man bara är där en vecka, för då åker man nog inte runt så mycket och är oftast vid hotellet. Menmen, längtar som fan och skiter faktiskt i var det blir, för kommer ha så sjukt roligt hur som helst!!! 

Har jag förresten sagt att jag fått tillbaka min kamera nu? Äntligen :D Hel och fin!  Min nästa önskan är att få en bra, men liten, bärbar dator! Skickar ett mail till jultomten (bara 4 månader kvar). 

HEJDÅ.



Trött tjej

Kommentera

Publiceras ej