BORING

0kommentarer

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. 

långtråkigt har jag haft ikväll. haha-haha-ha-h. Fyndig, jag vet. 

Haft ont  i huvudet hela jävla dagen, seriöst. Fuck it. Nu ska jag duscha (kroppen, inte håret, vill inte vara skinhead när jag är 40 för att jag tvättat mitt hår varje dag), sedan ska jag lägga mig. Håller på att somna nu, galet. Dock lika bra eftersom jag ska upp typ 10 imorgon :(  Ska nämligen med Patrik på stan och shoppa lite (ja, han är otroligt nog hetero), fast får inte handla onödiga skitsaker... är ju som sagt rätt pank. Har dessutom lagt undan 5000 för utlandsesan om 7 månader så har inte så mycket kvar i kassan min! Ska försöka sälja min vespa innan vi far dock. Om någon är sugen så har jag en fin, hel och fräsch moped! Just tellin' ya.  



Hörs imorgon!!!

Kommentera

Publiceras ej