458 dagar

0kommentarer

hejsan! Känner att det inte gav ett skit att städa mitt rum idag.. Precis när jag tagit bort det sista så stiger han in genom våran ytterdörr och skräpar ner. Oftast så klär han av sig alla kläder och kastar dom överallt, typ på mammas huvud och sånt. Hänger kaksongerna i lampor osv... Han är verkligen något som katten släpat in. Nämen seriöst, han skräpar ner som fan. Mitt rum såg helt perfekt ut innan han kom med sina chips och innan han "rufsa till sängen" så att säga. 
Hur som helst så har vi faktiskt månadsdag idag! Vi har inte gjort något speciellt, lagat mat medan familjen var på fotboll, sett romantisk komedi och nu ska vi se skräck-komedi.

Sen finns det faktiskt inte så mycket mer att tillägga, förutom att jag är glad just nu! :D Juste, köpte nyss biljetter till LK också! Så vi åker till Luleå på fredag! Längtar som fan till Håkan!!!
Nåjaaa, nu ska vi lägga oss och se filmen! Godnatt! :) Kul att folk fortfarande läser fast än jag var så inaktiv där ett tag. Puss!

Kommentera

Publiceras ej