stressig kväll!

0kommentarer

Nyvaken! Nu ska jag fixa lite till ikväll, typ packa väskan och sånt! Egentligen skulle det bli stor middag här ikväll, hela familjen, några bekanta plus Jens! Men så blev inte fallet. Det sluta med att det bara blir jag och Jens som äter tillsammans! Det blir i alla fall kött med antingen pommes eller potatisgratäng!. Vet inte vad jag ska välja, båda är ju så himla dåliga för mig :( Menmen, får väl unna mig lite ikväll då! 
Vet dock inte hur mycket jag kommer hinna blogga ikväll, ska försöka hinna lägga upp några bilder på hur jag och älskling ser ut innan vi far till Emma. Kan bli lite stressigt, but I'll try! 
Dessutom ska jag försöka ta åtminstone några bilder under kvällen, men vet hur svårt jag har med det!!! Ska dock ta med mig extrabatterier till kameran så den inte lägger av igen :( Usch så less jag blir då den gör så...

Hej så länge!



Ser inte helt fel ut i alla fall...




Kommentera

Publiceras ej