lögner

1kommentarer

hejhej! Vet ni? Imorse vaknade jag klockan tio....satan va duktig jag kände mig! Åt en fullkornsmacka med skinka sedan blev det en prommis på 45 minuter ungefär! Nu ska jag få i mig nå lunch, kanske steker en parisare bara ;) hehe, mums. 
Efter lunchen så blir det nog att försöka vara ute en stund och få lite färg! Jobbigt dock när solen går i moln, då måste man ta på/av sig kläderna stup i kvarten. Jaja, behöver trots det lite färg på albinohuden.
Sedan blir det i alla fall att fara till korpen och gymma en stund! Eller..lär vara där typ två timmar åtminstone, om jag ska köra seriöst. Måste ringa och väcka Jens också...ska höra om han ska träna med mig eller inte! Om han inte ska det så måste jag ändå fara förbi han och hämta min usbsladd till kameran!
Lovade ju att lägga upp bilder på kläderna jag köpte igår och ska faktiskt försöka hålla vad jag lovar! Hatar ju som sagt folk som ljuger ;) Fast...egentligen ljuger jag inte, har bara svårt att passa tider! hehehe.

Eftersom jag inte har möjlighet att lägga in några nya bilder från kameran så får ni istället en bild på den snygga tjejen som jag ska hänga med ikväll! Inte klagar ni...

En riktig godbit


1 kommentarer

matti

29 Apr 2011 13:18

vadå dålig på att passa tider?

Kommentera

Publiceras ej