11 månader och 23 dagar idag!

0kommentarer

Har ingen insperation...ååh, blir galen! Är redan irriterad, sen har jag inget roligt att skriva och då blir jag ännu mer irriterad..haha! Sitter i alla fall och lyssnar på Håkan nu, han gör mig faktiskt på bättre humör ♥
Skulle vilja ta på träningsskorna och gå till ica och köpa något att äta till lunch. Det vore härligt, men känns lite kyligt ute idag ändå.. 
Sedan blir det väl att fara till korpen och göra klart passet som jag inte hann igår! 

Och vet ni, om bara en månad så fyller jag år! eller....30 maj, men har redan min önskelista klar!






• Ett par Reebok Easytones






• Pengar




haha, kommer få många saker i år! 

Och vet ni en annan sak? om precis en vecka firar jag och Jens ett år tillsammans!  underbart!


Kommentera

Publiceras ej