i need a dollar

3kommentarer

Vaknade för ett tag sen men blev besviken över vädret så orkade inte ens gå ut... faan. Jaja, ska försöka få liv i Jens sen måste jag hämta min mobil och usb sladd till kameran i stan. Kanske far förbi sun tan och solar lite också? Är så förbannat blek!!! Helt sjukt. Fast då är det ett litet problem...har knappt nå pengar :(

Kom på en bra idé igår, jag skiter i att köpa en ny hårförlängning till mitt "sommarhår" för 1200 och köper en ny digitalkamera för samma pris istället! Kändes som ett moget beslut! Min kamera som jag har nu har bara 6 megapixlar och så är det fel på den, den laddar ur batterierna direkt så man kan typ bara ha den i några timmar sen måste man byta till helt nya batterier...och det suger ju. 

Funderar på denna:            http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=6264097

verkar ändå helt okej för amatörer som jag, ingen systemkamera här inte! ;) vill verkligen inte ha något avancerat...skulle nog ändå inte klara av det.



Förresten, jag och Jens har börjat kolla på lite resor! Vi funderar på Grekland i juli. Vi vill inte bara ha sol och bad utan även fara och se saker osv! Därför vi vill till Grekland hellre än typ...Turkiet! Är gaaalet taggad. Längtar verkligen! 

Tänk er att vakna upp här



Älskar verkligen dom här små husen, så himla söta och mysiga!

3 kommentarer

rebb

25 Apr 2011 12:53

hehhee, you know me!

Anonym

27 Apr 2011 10:41

Ska bara ni åka eller med pärona? :)

linda

27 Apr 2011 14:04

Vi ska åka själva! :) Jens har ju fyllt 18 då så.

Ps. Skriv gärna namn ;)

Kommentera

Publiceras ej