duktig flicka

2kommentarer

Efter jag hade hämtat mina grejer hos Jens så for han iväg till några kompisar så jag svängde förbi Anna en stund! Mysigt. Hann dock inte sola så det får jag göra nu!

Middagen blev Thailändsk och bestod av kyckling med kokosmjölk, jättejättegod! Åt det varje dag när vi var i Thai typ. Man ska ju egentligen äta ris till men tycker att fullkornsrisen är "fjunig"...typ hårig? så valde att äta pasta till idag och det fungerade utmärkt!
Just nu sitter jag och smaskar på en väldigt liten mörkchokladbit! Älskar mörk choklad ♥ 


Favorit



dessutom har jag precis städat mitt rum klart så nu lever man livet! Här ser ni lite före och efterbilder på rummet, såg verkligen äckligt ut innan. Tur man är duktig och fixar till det då! 

Före:







Efter:







Inte så rent på golvet meeen, hann inte dammsuga! 

Nu drar jag till Sun Tan och kämpar med brännan! bye ♥






2 kommentarer

jenny

25 Apr 2011 21:41

kom ihåg din blogg idag så nu läser jag den!:)

linda

25 Apr 2011 23:17

hehe va bra! och så roligt med en kommentar också! :D

Kommentera

Publiceras ej