mormor!

1kommentarer

vaknade rätt tidigt idag, men det var bara skönt! det blev två hårdbröd med skinka på och ett glas grönt te till frukost!
idag ska jag, mamma och min bror till mormor. Hatar tyvärr att fara dit nuförtiden eftersom hon ALLTID tar fram typ 30 olika fikasorter och jag äter ju inte det längre! kör stenhårt på att inte äta socker, inte ens i till/i mat, försöker att inte äta så mycket fett heller, jag räknar även kcal och äter nästan inga snabba kolhydrater förutom efter träning då! duktigt duktigt. Har faktiskt gått ner från 57 kvällsvikt till 53 kvällsvikt! alltså fyra kilon :) och det bara genom att äta nyttigt och träna regelbundet! 

Jag idag: 
Körde på blåa jeans, vit långarmad och fjällrävenjackan!



1 kommentarer

Fridaidiida

21 Apr 2011 11:01

BRA LINDAAAAA!! ;-)



ps: snyggggggggg

Kommentera

Publiceras ej