saker jag hatar!

0kommentarer

känner att det är dags att ni får veta några vääääldigt "intressanta" saker om mig! ;)

här är några av de 100000 saker jag hatar/inte gillar:

att frysa
folk som ljuger
att vara proppmätt
mygg
blyertspennor utan stift
när elektriska saker inte fungerar
att jag inte kan fixa elektriska saker som inte fungerar
ta i smutsiga bestick
att vara fet på fingrarna efter att ha tagit i t.ex. smör
tajta kläder när man är mätt
att vara barfota inomhus
när man vaknar av att täcket ligger fel
mardrömmar
att bli jagad
att bli skrämt över huvudtaget
mörker
att spy
när någon härmar vad man sagt med en töntig röst (detta är Jens väldigt bra på)
tyska
när folk petar på en jättelänge
att vara stressad
hundar som luktar illa
kattar som är farliga...typ klöser en å de
att ha ont
se på/läsa/höra om tortyr
när man blir bjuden på middag och det serveras äcklig mat..
folk som använder "xD" seriöst
äckliga och slemmiga fiskar som luktar vidrigt




Undrar om denna flicka hatade samma
saker som jag gör nu? Bilden är i alla
fall på mig för måååång, mååånga år sedan!

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej