make it work!

3kommentarer

Det blev ett långt, lyckat och hårt pass på korpen ikväll! Riktigt skönt, känner verkligen att det tog idag occh orkade mycket mer! Kanske tack vare tabletterna jag tar? ;) hehehe
Nu ska Jens hjälpa sin pappa och behöver datorn, sen ska han spela Tibia också...så ska gå och duscha, måla naglarna, läsa lite till skolan och kanske se någon film! Kommer bli mysigt men tråkigt! Ska försöka sega så jag slipper sitta och vänta och inte göra något tills han blir klar :( Jaja, man får väl lära sig att stå ut med dessa pojkar.. 
Puss ha en bra kväll!



Snodde denna av Rebecka (hoppas det är ok!!!), det är från i lördags! 
Vet att jag skulle lägga in bilder från kvällen men min kamera la av efter halva kvällen och har inte orkat lägga in dom bilderna jag hann ta på datorn...sorry! men dom kommer väl upp här på bloggen lite då och då skulle jag tro 

3 kommentarer

Anonym

27 Apr 2011 20:50

Björnen är faktiskt för liten för att dricka, vafan tänk dig för.

linda

27 Apr 2011 21:31

han sa ju att han ville. käften bara

jennyyyy

27 Apr 2011 23:22

aaah fyfan så helvettesjävla fulla vi var där då.

Kommentera

Publiceras ej