BMI

0kommentarer

Skulle kolla mitt BMI tidigare idag. Tog vikten som jag har mellan morgonvikt och kvällsvikt, så mitt BMI ligger mellan 19 och 20. Så står det att 19 och mindre är "underviktig" och 19-25 är "Idealvikt". Blev såklart jätteglad, kände mig duktig osv ...sen hitta jag denna ruta:
Disclaimer:
Som alltid då man räknar ut personliga värden utifrån
matematiska formler ska man ta det hela med en nypa salt.
Se alla svar som indikation och inte som någon absolut sanning.
Glöm inte bort det sunda förnuftet!
hahaha, FAN också. Jävla glädjedödare :(



Tycker faktiskt att jag har blivit lite smalare runt halsen, på kinderna och lite vid axlarna! Jens säger att han ser förändring på mer, men det gör INTE jag.  
Ps. jag är ej naken på denna bild! Det är bara som det ser ut ;)
Pss. Ganska så nyvaken här...syns på mitt hår bland annat, så ursäkta för det!

Kommentera

Publiceras ej